En till helg... snacka om att tiden går fort!!



Tova och morfar grejjar i trädgården!

I helgen har vi mest jobbat.
Jag har jobbar både lör och idag söndag. Peter jobbade han med igår, då var Tovisen nere i Armsjön med Bettan och Åke. Har sagt det förr men det kan inte sägas för många gånger, Tack för allt hjälp vi får med Tova!! Idag ringde det så otroigt lite så jag kollade och kunde gå hem kl 16. När jag kom hem åt vi och sedan gick vi ner till mamma och pappa och hälsade på.. Satt ute i solen och myste!! Snacka om väder det har varit i helgen!! Älskar solen!!

Igår efter jobbet hade Peter och Tova fixat supergod mat!
Kyckling på grillen och potatisgratäng i ugnen.. Sedan myste vi framför tvn. Tova somnade vio nio och Peter somnade han med. Han låg och snarkade i soffan och jag var måttligt glad då jag hade fixat rabarberpaj som vi skulle äta på framför tvn. Vi skulle mysa men det var ingenting med det.. När jag tills slut tröttnade försökte jag få liv i Peter men det var totalt omöjligt.. Kan säga att jag inte blev gladare, det slutade med att jag gick och la mej och ringde och smsade på hans mobil men tror ni han vaknade eller reagerade?? NEJ!! Han låg fortfarande och snarkade i soffan.. Tills slut gick jag dit och och skvätte vatten i hans ansikte.... Behöver jag tillägga att jag hade världens jobbigaste PMS-dag igår?!?! Helt sjukt en dag i månaden då allt är helt värdelöst och alla är dumma enligt mej!  Nej nu glömmer vi det idag är allt bra igen! =)

Nu- Söndags Party
Snart- Sängen

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0