Vagnen är beställt!





Vagnen vi har beställt fast i svart!!

Idag var vi och beställde vagnen.
Vi hade egentligen inte tänkt att köpa vagn så hära tidigt men vi hade bestämt oss för den hära och nu hade Toddler 15% på den och man beställde denna vecka så vi gjorde det. Vart ju 1500kr i rabatt och det tackar man inte nej till!!
Känns skönt att det är bestämt nu så kan jag inte vela nåt mera, men jag tror att jag kommer bli jättenöjd. Jag har ju spanat på den sedan vi fick Tova.

Vi får pimpa den lite senare då vi vet vem som gömmer sig i magen. Får köpa något fin åkpåse och skötväska..

Nu längtar jag så sjukt mycket tills vi ska ner till stockholm och kolla på bebben..
Längtar tills vi kan börja handla. om vi ska kolla åt rosa håller eller det blåa!! Spännade!!

Men först så längtar jag till Novalie och Noelle vill titta ut! =)






Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Vad kul med vagn! Vi ska försöka klara oss på Leos gamla vagnar....jag hoppas att nya bebisen vill bli buren i sjal/bärsele så jag slipper köpa syskonvagn. Det känns så klumpigt med en sån!

2009-09-29 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0