Annandag jul!!


Herregud vilken storm det har varit i natt. Trodde ett tag där att taket skulle blåsa av. Kan tycka att det annars är rätt mysigt men inte när det är som i natt. Jag låg vaken men barnen sov gott, på varsin sida av mig ❤

Nu på morgonen har vi mest tagit det lugn. Barnen leker med sina saker från igår och jag går runt och myser och lyssnar på Erik hassle!! :)
Livet kommer tillbaka med barnen.

Nu ska vi klä på oss och gå ner till mamma o pappa! Har en julklapp kvar där att öppna! Men det är ju så sjukt halt så jag tror vi tar bilen ;)

Sen får vi se vad vi hittar på!
Spelar ingen roll bara vi är tillsammans ;) men tovisen vill såklart att det ska hända nåt heeeela tiden men det ska jag få ut henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0