Enya!





Ikväll har jag spelat Enya hela kvällen!
Så skön ibland och bara lyssna och låta tankarna bara snurra.
Jag älskar verkligen enya, men jag måste vara ensam och på Enya humör. Eller egentligen finns det inget sånt humör, för är man glad blir man gladare, man får energi, är man nere mår dåligt eller bara är allmänt deppig så är Enya skön att höra på, hon funkar jämt. Helst jättehögt som med det mesta! :)

Vad gjorde man utan musik?! Jag skulle iaf inte klara mig.
Skulle lätt kunna slänga ut tv och bara lyssna på musik, men så säger jag väl bara nu för att jag är själv. Jag gillar att kolla på tv då jag har nån att göra det med, men musik är lite bättre! ;)

Viss musik gör fortfarande ont att lyssna på men jag struntar i det, det är något jag måste igenom!
Vissa känns mer än andra men även Enya känns, men det kommer gå över!

Watermark ska spelas på min begravning. Kankse konstigt att säga det redan nu men jag vill verkligen det.
Jag ska ju nångång dö fast det är låååångt kvar dit! Ska leva ett långt lyckligt liv innan dess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0