En del av lördagen!



Imorse klev jag upp vid sju och åkte till stan, var superfint väder så det vart en prommis.
Men jag ångrade mig efter att jag gått ett tag, det var super half på asfalten så jag gick och spände mig och fick gå på kanten där det gick.

Sedan jobbade jag till 12,45 och efter det var jag en sväng på stan.
Jag har gått ett tag nu och funderat på vad jag ska köpa för skiddress till Tova och nu hittade jag en på Stadium som jag tyckte om på nåt sett. Vet inte om den är ful eller snygg?! Det får lilla madame avgöra när hon ser den. Längtar så himla mycket tills dom kommer imorgon. Roligt att handla till henne för hon blir alltid så himla glad.

Nu har jag inte gjort nåt speciellt, ätit middag och eldat som är stående här nu.
Påhittiga Peli åt gulaschsoppa på burk, uppvärmd i micro.
Allt är värdelös när man är själv!!!
Men man vänjer sig väl eller så inte?! Hoppas att jag inte kommer behöva det.

Nu ska jag åka till världens bästa Maria och Alma ♥♥♥


Blir det där bra i skidbacken?! Fult eller fint?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0