Tisdag.


Idag har jag varit hemma med en Tova som har öroninflammation, men det går bra, hon äter Alvedon och hade fått droppar till örat så det ska snart vara bättre. Imorgon ska hon på skolan hon får ringa om det inte går.
Vi har inte gjort särskilt mycket alls, sett ett massa program på tvn i sovrummet, mysigt!!
Bl.a. Så mycket bättre, Ken Ring vilken härlig människa, jag trodde innan att han var en pajas men han är grym!!

Halv fyra hämtade vi Dante och gjorde spaghetti o köttfärssås som vi bjöd mamma o pappa på. 
Dante fick ett litet ryck och ville städa, han som alltid varit rädd för dammsugaren vill köra den hela tiden nu :)


Nu ska jag släcka ner o sova! Ska drömma om min snygging i hudik! ❤ 
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jana

Häftigt!
Han är så välkommen hit å dammsuga, vi kan ju ta en varsinn:)

2013-11-26 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0