Biteline lunch!!

Lunch med John, Linda och finaste Novalie!!

Fina gamlastan!

Helt otroligt vad mysig gamlastan är! Vi har varit och gått där jättemycket! Hade knappt varit där innan.

Kvällsprommis!

Vi började med att äta sushi på en jättefin restaurang sedan gick vi en lång prommis. Runt gamla stan. Var jättemysigt. Innan vi började gå frös jag och vi sa synd att inte affärerna är öppna, men då gick vi precis förbi Åhléns och det var öppet till 21!! Så vi gick in där och köpte en kofta till mig. :) Jag hade inte kunnat önska mig en bättre födelsedag.

30år!!!

Sitter på hotellrummet och myser med ett glas vin. Vi Hade fått vin och praliner av mamma och pappa på rummet tills vi kom. Jag har världens underbaraste födelsedag tillsammans med min älskling. Nu ska vi ut och gå på stockholms gator och hitta nåt matställe.

Bästisar

Barnen med sina bästisar. Tovas Dennis och Dantes Tobias!! :)

Supermysig helg!

Ifredags lånade vi mamma och pappas husbil och åkte ner till Hudiksvall. Åkte till Jörgens bror Göran, Jana, Tobias och Dennis. Helt underbar familj!! Tovas favorit är Dennis och dantes är helt klart Tobias. Han gick och ropade "Isa" eller "Blobble" hela tiden. :) På fredagen grillade vi och myste hela kvällen. Lördagen badade vi först och sen åkte vi till stan och käkade och kollade på bilutställning. Kvällen vart det oxå grillning och sen åkte jag, Jörgen, Göran och stor barnen in på crousing. Dante fick sovandes stanna hemma med Jana. Idag har vi badat och bara myst. Åkte hem vid 14. Barnen har nu åkt till sin pappa. Tack för en super rolig helg. Tova ville inte åka hem, hon ville flytta till hudik och Dante tjatade bara om Isa :))

Saknar..

Jörgen då han är borta. Han är inne på sjukhuset på efterkontroll för njurstenen. Klarar mig inte utan dig nu älskling!! Kom heem!! ;) Älskar dig!!

Mysiga Armis.

Nu har vi varit två dagar i rad och badat i Armis. Mysigt men kallt i vattnet.

Bad!!

Idag vart det lite soligt så då åkte vi och badade. Vi åkte till Dyket! Var riktigt kallt i vattnet men barnen var nöjda, och då är vi oxå det! :) Efter det åkte vi till svartvik och gick i labyrinten och fikade på caféet där. Riktigt mysig dag. Till middag vart det tacos på altanen. Vi hoppas på sol imorgon oxå.

Björnstigen!!

Igår hade vi inget att göra då det inte går att åka och bada!! :( Så vi packade en fikakorg och åkte in på södra berget och gick Björnstigen. Var riktigt roligt men kanske lite väl svårt för en feg tvååring. Men han gjorde det jättebra!! Så när vi gått den så vart det fika! :) Kvällen var vi bara hemma och myste.

Uppladdning för Ulrik ;)

Vi har ju en tjej här som är helt kääär i Ulrik Munther!! :) Majas största idol är han. Och ikväll kl 21:00 sänder de från kronprinsessan Viktorias födelsedag på Öland och då ska han uppträda!! Det har vi väntat på hela dagen. Så nu sover lillebror och vi myser i soffan med våra tjejer.

Tack Parken Zoo

för den här gången!! Vi har haft en supermysig semester, vi och våra barn! :) Vi har haft två toppen dagar på parken och barnen har skött sig exemplariskt :)

Sista kvällen!

Sista kvällen i stugan så bjöd vi mamma och pappa på grillat. Det fanns även trampcyklar på campingen som Tova hyrde. Hon var jätteduktig att trampa. Även mamman ville köra men hon var lite för stor för att kunna trampa så Tova fick putta mig! :)

Båt åkning!!

Det fanns båtar på parken som dante absolut ville åka, så supersnälla morfar ställde upp!! :) Tova ville också åka då så då var Maja snäll och åkte med henne. Tova är helt galen i sin bonus storasyster. :)

Bad!!

Igår vart det parken igen och bad i parkens pool. Fick regn på oss när vi åt lunch men annars vart det jättefint!

Majas älskling!!

Vi missade Majas älskling Ulrik munter med två dagar!! Attans!! :) hade varit roligt att se honom här. Finaste Majsan!!!

Karuseller!!

Tova och Maja fick var sitt åkband sen såg vi inte dom på ett tag!! :) Så dante fick vara med bara mig och Jörgen. Men han var nöjd med det. Han fick oxå åka en massa karuseller. Jag stod bredvid och Jörgen gjorde han sällskap. Jag är så sjukt lycklig att jag har Jörgen, att vi har honom! Han är världens finaste mot mig och mina barn. Och världens finaste pappa till Maja!

Eskilstuna!

Nu är vi på världens mysigaste semester. Vi kom hit igår eftermiddag efter 40 mil i bilen. Barnen var hur snälla som helst. :) Stugan är jättefin och campingen är jättebra. Mamma o pappa är oxå här, dom bor i husbilen. Idag har vi varit inne på parken. Såg en massa djur ich åkte karuseller. Hur fint ställe som helst, lagomt stort och jättefräsht! Skulle lätt rekommendera detta ställe! :) barnen är supernöjda.

Underbara Novalie!!

Fick mycket tid med gumman i helgen, vilket var jättemysigt! Svårt att få så mycket tid med henne då jag annars alltid har Tova och dante med. Men favoriten var nog ändå Jörgen, hon sprang och ropade på honom mest hela tiden. Gullunge! :)

Familjen samlad!!

Nu är våra älsklingar hemma igen, känns helt underbart. Dom ska vara hos oss i två veckor nu, vi börjar med att åka till Eskilstuna och parken zoo imorgon!! Vi längtar allihopa. Sötisarna.

Karlstads helg!!

Nu är vi på väg hem från karlstad. Vi har haft en jättemysig helg tillsammans med John, Linda och sötaste novalie!! Vi åkte ner dit i fredags efter jobbet, bara Jörgen och jag underbar start på våran semester!! På lördagen var vi på stan och sen vart det grill och mys. Vi hann även med att bada i poolen men var riktigt kallt men ville bada med gumman. Hon har blivit så stor och så otroligt söt! :) Tack finaste ni för en toppen helg. Vi ses snart igen. :)

Jaaa!!!

Äntligen funkar blogg appen igen. Nu ska här bloggade igen. :))