Äntligen vår!

                                                                             image76

Idag var det till och med skönt att kliva upp ur sängen!! Trodde aldrig jag skulle känna så men det var så mysigt när man ser att solen är på gång och Tova är på strålande humör. Hon är världens bästa "väckare"! =)

Idag gjorde jag Tova jättefin med klänning när det är fredag och allt!! Det är så roligt att fixa med henne för hon blir så nöjd själv, hon känner att hon blir fin.
Idag jobbar jag förhoppningsvis bara till 15. Har frågat om ATK.
Jag vill hem och fixa! Köpte nya gardiner i onsdags till vardagsrummet och igår var jag på Jula och köpte 2 st däckstolar och pallar och ett Café-se som vi ska ha på framsidan. Däckstolarna ska Peter måla och de ska vi ha på altanen. Det kommer bli jättefint!! Snällt att han målar, jag hatar verkligen det!!

                                             Nu ska jag ta och logga in, sitter på jobbet!
                                                                   Ha en bra dag!
                                                                    Njut av våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0