Trött...

                                                                             


                                                                                image79

Sitter på jobbet nu och är så himla trött, känns som jag jobbat hela dan!! Började kl 9 var sen som vanligt..

Ikväll ska Marie och Stefan komma till oss, vi ska äta tillsammans dom skulle köpa med sig mat,  spännande!
Hoppas inte jag sitter och sover i soffan för det brukar jag kunna göra! =) Är så himla kvällstrött, och har jag inte varit ute och gått är jag extremt trött!!

Igår kväll skulle Peter och jag gå och lägga Tova tillsammans och sedan kliva upp, men vi somnade alla tre och jag vaknade kl 21,30!! Tråkigt att bli av med hela kvällen vi skulle mysa och se på tv. Jag gick upp och kollade på Christian Kjellvander. Svt visade en spelning! Han är så himla bra! Efter det gick jag också och la mig igen.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0