*******



Igår när jag skulle gå hem kom Anki förbi mitt bord med en påse! Spännande! Iden var det en jättefint blombukett med ett kort på där det stod "Tack för att du finns...me bil!" Gulligt, jag vart jätteglad! Jag brukar hämta upp henne och skjussa hem henne efter jobbet och så och för det fick jag en blombukett för! Tack Anki!


Här om dagen hade Linda med sig en ljusstake som hon inte använder och inte ville ha kvar som hon visste att jag ville ha! Så jag fick den, jag har så snälla arbetskamrater!! =)  Vi har den i vårat köksfönster nu och jag är jättenöjd med den blev så mysigt!




För nån vecka sedan beställde jag en krokbräda från blomminghome.se som Peter nu har skruvat upp!
Vi satte den på väggen i vardagsrummet som till sommaren ska kläs med brädor! Så den får sitta där tills dess. Det vart faktiskt fint men jag vet inte riktigt än vad jag ska hänga på den så jag hängde en lykta jag redan hade där tills vidare. 
Bilden vart lite mörk så det syns lite dåligt men hade jag blixt så vart det nästan bara vitt från väggen!! jaja!!



Kommentarer
Postat av: Annica

Hej

Jag tycker att det är så jättekul att läsa på din blogg. Tänk var roligt för Tova när hon blir äldre och kan läsa. Tänk om mormor skulle ha haft en blogg, då skulle jag läsa på den ofta. När jag var glad för att jag ville, när jag var ledsen för att få tröst. osv.

Älskar dig // Mamma

2008-12-30 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0