Gott nytt år!!!



Får blir ett kort inlägg nu!!
Sitter på jobbet och längtar hem. Fast ändå inte, jag är supertrött, mår illa och känner mej febrig och vi som ska ha gäster. 8 vuxna och två barn!! Men våra gäster är så bra dom skulle komma tidigare och hjälpa till med maten. Jag har inte behövt gjort nåt Linda har handla och fixat. Linda är en STJÄRNA!!

Kommer jag hem bara hem och har gjort mej i ordning så blir det nog bra! Men ska jag vara helt ärlig vet jag inte hur jag ska orka vara vaken till tolvslaget...! =) Jag är så sjukttrött nu känns som jag jobbar jämt!!

Var ut en sväng på stan på rasten och sprang på systemet!! Allt ska ju göras i sista stunden också. Allt blir ju så lättare då, eller kanske inte!?!?

Men GOTT NYTT ÅR på er alla! Ta det lungt så ses vi nästa år!
Kram Petra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0