Hur trött får man bli??


Blir så j-vla less på att Peter sover bort hela kvällarna!!
Ikväll gick han och la sej med Tova och han sover fortfarande. Det skulle han göra varje kväll om inte jag tjatade på han hela tiden. Det är ju supet för Tovas skull att han jobbar som han gör så det inte blir långa dagar på dagis men för oss Peter och mej så är det inte så bra kanske.
Kan väl kanske förstå att att han är lite trött eftersom han börjar kl 5 på mornarna men måste man gå och lägga nej kl sju räcker det inte med kanske halv tio eller nåt?!?!

Nej nu ska jag sluta och klaga och tycka synd om mej själv, jag är bättre än så!!

Sitter också och har en härlig känsla i kroppen!
Har precis tittat på Bonde söker fru på tv4. Jag är nog lite kär i gay-Peter i smyg! =) Har är ju så sjukt snygg och så otroligt charmig en riktgit man!! =) Men imorgon när min Peter är vaken så har jag glömt gay-Peter! Eller?? =)

Sitter också och njuter av att få vara ledig ända tills på måndag!

Ses imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0