Jag älskar snö!!



Snacka om fint det har snöat nu ikväll!
Peter kom precis hem och han fick skotta, superfint! Hoppas vi verkligen får en vit jul, men nu när det kommit så mycket så kan ju allt bara inte försvinna! Eller?? Håller alla tummar!

Idag har jag varit ledig,skönt! Började med att stända lite, man blir ju efter med det när man hela tiden jobbar! Skulle egentligen haft besök av Linda, Emma och Jessica ikväll men Linda vart sjuk så vi sköt upp det till en annan gång, synd!!
Så det vart bara Tovisen och jag som var hemma gjorde pyttipanna det gillar tova så det vart enkelt så!!
Sedan vart det tv tills hon gick och la sig vid halv sju. Jag la mej med henne i våran säng det gillar hon! =)

Nu sitter jag här med en liten skål nötter och ett glas must käns som en vana! =) Härligt!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0