Juldagskvällen.


Tova och "farbror"-Per!!

Efter jobbet åkte jag direkt till Bettan och Åke. Där bjöds det på julbord, gott! Det är lite roligt att äta julbord hos någon annan då det inte alls är det man är van och att det smakar lite annorlunda!! Inget slår mammas julbord!! =)
Pers syster hade gjort en supergod sill. Helt klart den godaste sillen jag ätit, flodansillen hette den!

Vi hade det jättetrevligt. Efter maten kom jultomten och det vart julklapps utdelning. Tova fick en spark av Anna och Per hon vart jätteglad. Men det bästa var nog kassaapparaten från Ester och Rune.

Vid halv tio åkte Peter och jag hem jag var så himla trött. Tova stannade kvar hon skulle sova över, hon hade redan somnat. Både Peter och jag jobbar idag så Tova får vara med farmor och farfar. Dom skulle ut på en premiär tur med sparken!!

Några bilder från kvällen!


Tova och Ester busar!!


Tova och Tommy.


Tova kramar Tomten-John!! Hon var så söt hon förstod inte att det var john!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0