Julkänslan???



Vart är alla julkänslor??
Jag har inga julkänslor alls. Jag saknar verkligen dom nu, när vi har fått snö och allt.
Ska hem till mamma och pappa efter jobbet på uppsittarvkäll och julmat och då hoppas jag känslorna kommer!! mamma var så gulligt igår det var tänkt att vi sulle göra ett litet julbord men igår sa hon -Allt ska vi ha!! Tror att det är nån som längtar efter julmaten!!
Jag längtar bara efter mammas revbensspjäll och julmusten!!

Igår efter jobbet var Peter och jag ut på Birsta och köpte de sista julklapparna! En åkmadrass och några spel till Tova.
Vi var också på jakt efter festkläder till Tova. Vi hittade en jättesöt jeansklänning/tunika åt henne och ett par söta inneskor. Hade egentligen tänkt mej nåt lite mera juligt men den var så söt så jag kunde inte låta bli. Hoppas skorna passar Tova brukar vara lite tjinking när det gäller skor. Spännande när vi ska prova ikväll!!
Trodde det skulle var jättemycket folk men det var faktiskt lungt vi gick runt och myste. Skönt att kunna gå bara han och jag! Då känner man sig som förr, går runt och är lite smäkär! =) Det hinner vi inte med när vi har Tova!! =)
Efter det  åkte vi hem och grillerade skinan och slog in paket!! Tack min älskling för en supermysig eftermiddag!!

Tova sov hos Anna tills idag, Anna hämtade henne på dagis igår vid ett och idag fick hon vara ledig och vara med dom. Hon är så himla snäll! Anna är en jättestor hjälp.
Alla runt oss ställer upp så himla mycker vilket är så otroligt tacksamt!!
Peters mamma och pappa är också jättesnälla!

Nu ska jag göra sista rycket innan jag får gå hem!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0