Lördag 27/12




Lördagen började med mys för Tova och mej. Peter jobbade till 12.
Vid halv elva tiden kom Maria och Bailey förbi dom var ute på långprommis. Så vi bjöd på lite fika, kaffe och gröt. Tova är alldeles galen i lilla Bailey hon är en jackrussel av nått slag! Baby kallar Tova henne så hon gick runt och ropade på henne hela tiden Bady Baby så gulligt!!. Sedan tog hon med henne in på sitt rum och lekte, dom var säker där inne i nästan 1 timme, Tova surrade hela tiden!! Och Maria och jag fick lite tid och prata vi också, blir för sällan  sånna stunder som vi hade förr! Så ingen var gladare än jag att dom kom förbi eller kanske tova?!?! =)

Vid halv två kom Peter hem då åkte Maria och jag ner på Nordljus och kollade. vart lite små grejjer tvålfat och lite tvålar och två ljuslycktor. Köpte även små hjärtan av pärlor som jag har hängt på dörrarna inne, vart riktigt gulligt!!

På kvällen kom Tomas, Cicci och tjejerna på besök. Vi bjöd på middag. Sedan åkte Peter och Tomas ut på en sväng med skotrarna, barna lekte och Cicci och pratade och kliade varann på ryggen som alltid!! =)
Sen vart det Körslaget och sedan sängen! Synd att Timo åkte ut jag hejjade ju på honom!! Mina favvisar åker alltid ut på engång!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0