Sköna fredag!

Dagen började med att vi gick med Tova till dagis vid nio. Hon skulle ju ha luciauppvisning kl 15.15 så det var sångträning på förmiddagen! =)

Så när jag kom tillbaka fikade Peter och jag sedan gick han ut pch grejjade med skotern och jag gick la mej en stund och sedan vart det lite städning.  Måste erkänna att det finns inget skönare än att få gå och lägga sej efter frukosten, går ju liksom inte att göra det när Tova är hemma. Det är sånt man egentligen inte vågar säga men det struntar jag i. Folk har så många åsikter om att han barnen på dagis när man är lesgi men jag skit totalt i det, jag gör det som känns rätt för oss.. Tova älskar sitt dagis och sina kompisar där det märks!

Vid tolv åkte vi till stan skulle köpa en julgran och handla mat. Vart lunch på Saigon först. Vi hade inte så höga förväntningar men gud så gott det  var vi åt jättemycket och satt länge. Dit kommer vi gå och äta lunch igen!



Klockan 15 var vi på Tovas dagis och väntade på luciatåget.
Snacka om söt dom var, allra helst Tova så klart. Världens finaste Lucia!! Hon satt mest och kollade på allt folk och glömde bort att sjunga. Hon satt och vinkade åt oss. Och där satt jag med tårar fulla ögonen, man blir så otroligt stolt så det finns inte!!

                               
                                  Mamma och pappas stolthet!!! 


Nu sitter vi och kollar på idol finalen och jag kan nästan inte hålla mej vaken. Fattar inte varför jag är så trött!!
Gonatt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0