Söndag 28/12



Även den dagen började med mys, Tova är på så mysigt humör på morgonen! Den hära morgonen var även Peter hemma. Vi fikade lite sedan åkte vi ut en sväng på skotern! Tova älskar det! Mera fort skriker hon! =)
Måste erkänna är jag är sjukt åkrädd sitter och knackar Peter på ryggen hela tiden. Jag som aldrig har varit rädd för att åka skoter. Nu tycker jag att det är otäckt och inte alls så roligt som det alltid annars varit. Måste åka mera så jag kommer över det. 

                          

När vi kom hem var det lite tv, Alla vi barn i bullerbyn. Tova har säkert sett den fem gånger i helgen. Hon har sin favorit i några veckor som hon bara ser den filmen, sedan byter och till nån annan! Praktiskt att hon vill se på filmer då vi vill grejja och fixa här hemma. Men man måste aktivera henne och göra andra sakar annars skulle hon kunna sitta där hela dagarna tillsammans men sina kompisar som hon säger. Ronja, emil, madicken, lotta!!

Vid två tiden åkte vi ut och träffade mamma och pappa på Birsta. Mamma och jag var och handlade till Peters fest. Skönt att det är gjort, nu ska allt bara lagas! =) Men vi får supermycket hjälp!

På kvällen bjöd vi Cicci och tjejerna på kebabrulle! Gott!
Tomas var och jobbade så då hade dom lite tråkigt.  Ester, Rune och Ante kom förbi så vi fikade allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0