Sushi är gott..?!?!

    

...vet inte om jag kan hålla med om  det!! =)

Åt Sushi för första gången idag! Åt tillsammans med Jessica hon äter ofta det och då tänkte jag att hon kunde tipsa mej om vad jag skulle äta och hur man gör!
Jag åt med lax, räkor, avokado och någraslags rullar. Laxen var god men riset var godaste måste jag säga. Laxen var hur len som hellst. rullarna var otäcka med sjögräs i mitten. Smakade nog ganska men det var äcklig konsistens!

Vet inte när jag kommer äta det igen men jag ska göra att till försök, vet inte när!
Ska försöka få peter att smaka!!!

Ikväll jobbar jag och peter till 21 så Tovisen är med mamma och pappa! Ska hämta henne där sen ikväll, hon brukar sova på vägen hem!

God kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0