Äntligen fredag!

Sitter i soffan nu känner mej inte alls nå bra. Har har sovit som en krata inatt. Tova har också sovit oroligt och Zero har sprungit runt och gnällt, han ville ut. Så Peter lessnade och gick upp och släppte ut honom och gick och la sig igen, sen vaknade vi av att han stod och skällde på bron. =)

Idag ska Tova och jag åka in på mitt jobb och hälsa på, det ska bli bli kul! Jag frågade Tova om hon vill ville åka och hälsa på på mitt jobb då sa hon " Tova jobba" =) Sötnos♥

Igår kväll var vi ju till Mange och Sara och träffade deras lilla kille, Gud så söt han var! Han hade inte fått nåt namn ännu men det lutar år Leo eller Oskar.
Tova som brukar älska bebisar men hon vart lite blyg har var nog kanske för liten, han är 13 dagar.
Alltså jag kan inte fatta att jag också haft en sån lite bebis jag blir nästan lite rädd. Jag kommer aldrig våga skaffa ett till barn. Eller kanske! =) Dom är ju så små!! Men otroligt söta!

Ha en bra dag idag
 Njut av solen!
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att ni kommer hit! :) Vi har ju gruppmöte mellan halv två och kvart i tre men både jag och Linda har admin kvart övver tre. :) Tänkte bara så du vet! :)

2008-02-29 @ 11:26:13
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0