Jag längtar hem...

Sitter på jobbet nu och längtar hem. Peter, Tova och Stefan var varit ute och gått och haft med fika och jag hade helre gått med dom än att jobba, fastän att hon gick så längt runt hela Ovansjön och Myre och sedan ner till Bommen och hem =) lång!
Dom är så duktiga!!
Det ända som gör det okej att jobba är att det blir rätt mycket extra pengar när man jobba övertid som jag gör =)

Ikväll kommer mamma och pappa hem från Thailand, Gud så jag längtar!
Peter och jag ska står på Midlanda ikväll kl 22,30 och vinka. Peters mamma  kommer och ska vara hos oss eftersom Tova ska stanna hemma, hon sover juh då..
imorgon ska Peter och jag gå och boka våran resa till Thailand.  Ska bli härlig att ha någon och längta till även fast det är lång tid kvar..

Återkommer senare! =)
Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0