måndag..

Nu sitter jag här och bara tittar lite på tv, Tova sover och Peter jobbar till kl nio. När han kommer hem ska vi fika lite..Längtar!


Slagen prinsessa!


Idag har jag jobbat till kl 17.15. Peters mamma hade hämtat Tova på dagis och dom hade fixat middag till mej när jag kom hem. Skönt att komma hem till dukat bord. =)


Tova och Farmor.


Jag ser på tv nu på Carin 21:30, det är kille där som varit med om en olycka han har inga ben och bara en arm, han blev påkört av ett tåg. Han är hur sör hom helst och jättepositiv. Ibland när man klagar och är less så kankse man ska tänkta lite till. Jag skulle verkligen behöva det! =) Jag avundas sådanna starka människor som honom..
Ska fortsätta och kolla nu!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0