lördag!


             

om 1 timme har Peter också semester!! Jippi!
Det är inte alls samma sak när man inte var semester tillsammans, nu när bara Tova och jag haft sem i en vecka själv har vi mest gått och väntat på att Peter ska komma hem. Men han har ju slutat vid 13 varje dag så det varit skönt!!!

Igår när Peter kom hem åkte vi in till sjukhuset och hälsade på min mormor hon ligger där har varit där i snart 5 veckor, hon blir aldrig bra. Så ledsamt och se henne hoppas verkligen att hon blir bra, att hon orkar. Älskade mormor!!

Sedan åkte vi hem och åt och efter det vart vi rastlösa så vi ville hitta på nåt så vi tänkte åka ner till Bergafjärden men då ringde Micke precis så vi åkte dit istället! Vi köpte med oss glass och så grillade vi bananer, supergott vart det!!
Tova och pojkarna badade i poolen, Tova var som en fisk i vattnet hon bottnade precis men hon hade såndära armpuffar så det gick jättebra! Synd att inte kamran var med!! =) Får fota nästa gång!

Nu sitter jag ´bara och vilar Tova sover ute i vagnen. Hade hoppats på bra väder så vi hade kunnat bada sedn men idag blåser det och är bara 16 grader!!

Sedan ska vi till Ester och Rune, Peters mormor och morfar. Ester fyller 75 år! Vet inte riktigt om jag orkar med en familjemiddag men det är bara att smila på ett leende och åkte dit! =) Det brukar gå bra, Peters släkt är jättegulliga och lättsamma!!

Ha det gott så länge!


Tova och världens bästa lekpappa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0