Semester igen!




Nu har jag semester igen var in och jobbade igår, hade utb på Iphone. Faktiskt ganska roligt!!'
Men gör man nåt vettigt då när man är ledig, nej inte alls!! Idag har vi bara varit inne och inte gjort nåt. Just nu sover Tova ute ivagnen och Peter ligger i sängen och sover.
Jag får ju sån ångest och blir så rastlös när vi inte gör nåt. Jag vill hinna med allt på huset och göra jättemycket kul, men man blir så seg i detta väder.

När Tova vaknar ska vi åka ner till Bettan och Åke i Armsjön. Åke jobbar kväll så Bettan är själv så vi tänkte göra henne sällskap. Åker kanske till mamma och pappa en sväng när dom kommer hem!


Varför kan inte jag bara slapna av och njuta utav att göra INGENTING??!!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0