Tisdag!


Gud så jag älskar härliga sommarkvällar när solen skiner och det är Allsång på Skansen!! =)
Har varit nera hos Peters mamma och pappa och ätit och kolla på allsång, mysigt! Tova somnade precis innan så vi fick det lungt! Vi kom precis hem nu, så nu sover hon i sin säng!

Idag har jag varit på Norra med mina kusiner Linda och Caroline occ Lindas dotter Olivia, hon var hur söt som hellst!
Vi åkte dit vid tolv tiden precis när vi kom fram så började det regna :( men efter en stund så slutade det så vi lekte och fikade.Roligt att träffa dom, det är ju så sällan!!
Caroline bor annars i Vietnam men hon är hemma nu och hälsar på, hon kom i förrgårkväll och överraskade jag visste inte att hon var hemma. Hon och Peter hade överraskat alla, kan gissa hur glad Marie och Kenneth vart när hon plingade på dörren på midsommardagen!!


Tovisen var helt galen, hon älskar lekparker!!



Olivia


Linda och carro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0