Äntligen hemma!

Gud så skönt att var hemma! Men vi har verkligen haft en bra helg!
Vi har varit i Falköping hos Peters släkt där. Hans morbror Sven som fyllde 60 år och fru Eva. Peters 3 kusiner Linda Jessica och Emanuel och deras barn. 5 pojkar och 1 flicka mellan 0-4 år. Yngsta är Tinrda hon föddes den 1 Juni hon var hur söt som hellst!

Vi åkte ner på natten till torsdag och kom hem igår kl 00.30, resan gick jättebra bättre än jag kunnat hoppas. Tova var hur snäll som helst somnade och gnällde nästan ingenting! Hon har varit världens sötaste hela helgen, hon har charmat alla och varit på strålande humör hela tiden, inte "spårat ur" en ändå gång, kul att så vara världens stoltaste mamma!!

Vi bodde i en liten stugby tillsammasn med Peters mamma och pappa, syster, John och Joakim. En jättegullig gammal stuga. Peter jag och Tova fick det ända sovrummet, skönt att slippa sova tillsammans med alla andra! Tack för det!

Tova fick två nya bästisar, Tvillingarna Niclas och Benjamin som är 6 månader hon var helt tokig i dom. Skulle pussas och kramas hela tiden. Bäsi bäsi! sprang hon och ropade hela tiden! Gullunge! =)
Kan lova att hon skulle vilja ha ett syskon men det får vänta först Thailand. Sen så! =) Men jag kan erkänna att jag är riktigt sugen allra helst när vi träffat dom dära tvillingarna, dom var jättesöta och supersnälla!



Världens stoltaste föräldrar!

              
Mina älsklingar!!                                                             Pool häng!                                                              Tova och John.



             
I våren stuga                           kusiner och barn              Emanuel och Emma        Tindra!!



    
Tovas och sin favvo Niclas!

         
Tovas bästisar!                                                                                   Detta skulle jag aldrig klara! Du gör det bra Jessica!

               
Sven 60 år!                                                                                                                              Bettan!

    
Trött tjej på väg hem!                                                                    Äntligen hemma, äntligen Hannes!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0