Detta väder...



....vad är det för väder vi har fått?? Idag har det mest regnat och sedan vart det varmt och sol och senare kom väldensregn oväder, Konstigt!!

Idag har vi fått jättemycket gjort! Anna kom och hämtade Tova kl nio vi åt frukost sedan åkte dom och Peter och jag
satte igång och började grejjade! Vi har målat på altanen, peter har målat högtalarna engång till och jag har målat konsoller och hyllor till Tovas rum. Sedan har vi rensat garaget och källaren vi fyllde ett helt lass som Peter har varit ikväll med på tippen. Så himla skönt att rensa en massa skrot. Vi har också satt upp spegeln i vardagsrummet, vart rätt ok men jag är så himla velig så jag vet inte. Men den får sitta där tills jag hittar nåt annat eller kansek börjar gilla den ! =)

Vi halv fem kom Anna tillbaka med Tova. Peter gjorde spegetti och köttfärssås så vi bjöd dom på det.Skönt att jag har Peter att han gillar att laga mat, det som jag hatar!! Jag gör verkligen det! Men jag har lovat mej själv att jag ska börja laga lite mat jag också så kanske jag börjar gilla det eller inte!! Hihi!

Ifredag kväll var vi på grillkväll hos Fredrik på jobbet, kul att se hur han bodde! han bor vid  Dyket!
Vi grillade och satt och snackade. Sedan spelade vi kubb och jag var helt världelös!










Kommentarer
Postat av: me and my home

hejsan svejsan...roligt med riktiga grejar dagar..då man kan rensa upp och fixa..synd bara att man aldrig hinner med sådant..men vi har börjat fixa här hemma oxå..målat staketet på framsidan..påbörjat altanbygget..och fixat en del inne med grejer...



Jag tar med texterna upp i midsommar så kan vi kolla om det är någon som passar...

Ialla fall så hoppas jag på fint väder...John pratade på att han ville åka ner till grabbsen mitt på dagen..men vi får se hur det blir..vore roligt att träffas tidigt och mysa lite...



exotisk bricka med lite grillat tilll vore väl gott...



och så kan vi göra fäsrk potatis med olivolja feta ost rödlök och majs...



och så kan vi ha lite grillad kyckling för grillandes skull..och lite rostbiff en massa ostar, baugetter och frukter..meloner och sådan och salta kex...mums..men detta är bara vad jag är sugen på..



kram kram

2008-06-16 @ 21:53:39
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0