Ett litet tips!!

Ta aldrig med ett hungrigt och trött barn på mataffären!! Vi gjorde det misstaget i eftermiddag som jag hade lovat mig själv all aldrig göra. Vi skulle handla till míddagen imorgon och till fjällen men det vart mest fiasko.. =) Tova ville inte alls sitta i vagnen som vi ville att hon skulle göra så hon drog av ett riktigt gallskriv och fortsatte så tills jag som tur var hittade en klubba i min väska..!! Då vart hon som ett ljus och satt snällt hela tiden vi handlade.Så nu vet jag vad jag ska köpa och ha vid nödlägen..klubbor!! =)


Ikväll har vi också bakat!
Vi har gjort chokladmuffins och en liten kaka. Dom vart jättegod. Nu läntar jag lite tills kalaset så vi får bjuda på våra mästervärk, hihi!!

Nu ska jag titta lite på tv och slänga in en tvätt. Peter har gått och lagt sig nu, han börja kl 5 imorgon bitti.. Tova och jag ska förhoppningsvis ha sovmorgon imorgon, det bror på hur länge damen behagar att sova =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0