Sköna Onsdag!!

Nu sover Tova ute i vagnen..! Det här är en sån skön tid på dygnet då hon sover jag bara kan slappa lite och vara själv! =) Hon somnade direkt då jag la ner henne i vagnen, hon var riktigt trött nu. Hon höll på att somna när vi kollade på Ronja..
Hon har varit lite knällig nu på förmiddagen, tror hon är lite rastlös, det händer inte så mycket här hemma som det gör på dagis på dagarna.

I eftermiddag när Peter kommer hem ska vi åka på birsta, ska handla lite mat. John och Linda och Stefan kommer på middag imorgon. Och så ska vi på Ikea och köpa värmeljus och kronljus, det köper jag alltid där.. Har fått för mej att dom är billgast där ,men ljusen har blivit sämre som brinner inte lika länge som förut..

Nu är första betalningen gjort på våran Thailands resa.... Jippi!  Så nu finns det ingen återvändo, nu är det bara till att börja tok-spara.  Kollade på kort hos mamma och pappa igår från deras resa så nu längtar vi ännu mera. Tänk att vi ska åka dit och mysa i tre veckor. Men jag gruvar mej för flygresan nu när vi har med oss Tova. Hon lär ju blir rastlös och less. Då gäller det att vi har med många russin paket och dvd spelaren och  en massa filmer så går det nog bra. Vi reser på natten så förhoppningsvis sover hon mest hela tiden =)

Nu ska jag försöka städa lite, eller så lägger jag mej och vilar.. ;)
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0