Världens sötaste konstnär!!

    
                   image60



Jag har världens sötaste tjej, det är så mysigt nu när hon börjar bli stor. Hon är som en riktig kompis nu vi har så roligt tillsammans. Men är riktigt trotsig är hon det kan jag lova. Hon har verkligen en egen vilja!!! Men då kommer man långt i livet säger min mormor så jag får trösta mej med dej när hon är som värst!! =)

Nu ligger Tova ute i vagnen och sover och jag ska se på Andra Avenyn har blivit helt fast i den serien jag som inte gillar och se på tv och allra helst inte sånna serier.


                                                                         Ha en bra dag!!
                                                                        Så hörs vi ikväll!!
                                                                           Hejja Timrå!!




Kommentarer
Postat av: Linda Sedin

håller med om att tova är världens finaste konstnär!!

2008-03-26 @ 21:55:47
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0