Gud vad jag är nöjd nu!!

Kom precis hem från en långprommis med Cicci. Vi gick runt nyland och så som vi brukar. Så himla skönt att gå av sig och prata av sig.. Vi gick och planerade våran sommarsemester vi ska åka tillsammans till bla Orsa, längtar så oroligt mycket. Tänk att snart är det sommar.
Längtar tills vi sitter utanför husvagen en kväll och njuter av kvällssolen med nåt gott och snälla barn!! Finns inget mysigare än kvällssol! Är så glad att vi har det på våran gård. Gick förbi en massa fina hus ikväll men det var ingen kvällsol och då blir det inte alls lika mysigt och fint, sånt är ju jätteviktigt att man kolla på när man köper hus..

Nu har Peter och Tomas åkt iväg dom skulle åka och gå i skogen vid maj eller vart det var,dom skulle släppa Ebba och Ester. Själv sitter jag funderar jag på om jag ska fixa lite te men jag vet inte om jag orkar! =)

Imorgon är jag ledig, härligt! ska åka ut och kolla lite i affärer, bla fyndlagret och plantagen. Tänkte även äta lunch på stan med Peter när han slutar kl 13. På eftermiddagen ska mamma och jag till mormor. Honär kvar på sjukhuset, dom vet inte riktigt vad dom ska göra med henne. Hon har hjärtsvikt och flimmer också men dom vet inte vad dom ska sätta in för medecin. Förra hon hade slog ju ut njurana det var ju då hon vart så himla dåligt i julas. Detta fixar hon denna gång också, hon är så himla stark och hennes hjärta är av guld!

Har tänkt att jag ska köpa mej en stegräknare nån gång skulle vara kul och se hur mycket eller lite man går på en dag =)
Får se om jag fixar en imorgon!!

Kram♥


Kommentarer
Postat av: *ME and my HOME*

Hej vännen!

Tråkigt att din mormor är dålig, hoppas hon kryar på sig. Och vad du är bra som finns där för henne..

Låter som om du skall ha en superhärlig dag i morgon lunch med kärleken och gå runt och shoppa..
Själv skall jag bygga klart mitt trädgårdaslanne i morgon...

Kram kram
Linda

2008-05-28 @ 23:20:10
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0