Helgen som varit!

     image110


Helgen som varit har varit den bästa på länge!!

Lördagen!
Började med att Tova och jag hade mys-morgon, Peter jobbade 5-13. Vi åt frukost och kolla det på Tovas nya favvis Lotta på Bråkmakargatan, jag tycker också faktiskt att det är bra Lotta är sån härlig unge!
Vid 10-tiden åkte vi in till mamma i stan, pappa jobbade han med. Vi var där en lite stund innan vi gick ner till stan, var ju sugen att kolla in motorcyklarna. Vi började med att gå i affären men Tova var inte så sugen på det sprang mest runt så vi gav upp och gick runt på stan sen. Hann ialla fall köpa en jättefin klänning från Indiska och en väska från H&M. Den var använde innan var så otroligt ful så jag skämdes =)
Sedan vis ett kom kortegen med alla motorcyklarna, Så jävla mäktigt! Stod där med tårar i ögonen tur att jag hade solglasögon så ingen såg. Tova satt helt still i vagnen medans dom åkte förbi!

På kväll hade vi lite grillning här hemma. Med Mange och sara och Leo, Stefan och Marie, John och Linda. Åt hur gott som hellst, kyckling, fläskfilé och entrecote klyftpotatis och en massa goda tillbehör.
Såg på melodifestivalen, Fiasko!!

                  


Söndagen! Min dag! =)
Började med present klockan 6 på morgonen, Fick en MP3 som jag önskat mej länge, Med musik redn inlagt bla Kent och Lasse! Tack mina älsklingar!
Vid 11 åkte vi ner till Bettan och Åke i Armsjön och firde Bettan fick jättegod marängtårta. Sedan gick vi bort till mamma och pappa som också var i stugan, dom har börjat att måla om den nu blir super fint. Vitt med gråa knutar och svart runt fönstren.
Sedan åkte vi in till dom i stan och åt Biteline Pizza och fikade. Cicci och Ellen och Elsa kom också in. Tova blir lika glad varje gång hon träffar dom.
Sen vi åtta åkte vi hem och kollade på tv och myste,  Tovisen somnade i bilen på väg hem.

Nu måste jag sluta ocg blogga, ingenting funkar  och snart kastar jag datorn i golvet!!!!
Läggen ut bilder från söndagen imorgon det jävlas ju bara nu!!
Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0