Onsdag!


Idag känner jag mej hur seg som hellst i benen, Cicci och jag var ute och gick en  lång prommis igår kväll. Parkerade bilen vid Dyket och gick runt grisåkrarna och in i Nyland och tillbaka till Dyket. Det var en jätteskönt runda! Det ska vi gör om!! Känns konstig att gå utan hund, jag saknar verkligen honom!!

Igår när jag kom hem var Peter alldeles nere han och Tova hade suttit och pratat om Zero. Tova hade för första gången sagt Zero riktigt och frågat efter honom. Annars brukar juh hon säga "diss-diss" om honom.
Det känns jättetomt hör hemma, men vi vet juh att han har det bra där han är nu hos Mariette och hennes två flickor. Där han har ju också en hundkompis Atos! Det här blir bästa för alla! Men det känns ändå fel på nåt sätt, sveket mot Zero känns jobbigast. Tror inte jag gråtit så mycket som jag gjorde när vi åkte ifrån honom när vi lämnat honom hos Mariette. 

image94
Vi saknar dej gubben!!



Kommentarer
Postat av: linda sedin

Hej vännen!

Förstår om det skänns jätte jobbigt men han lever och har det bra..hade nog känns jobbigare om han var i himmelen..det är så man får tänka. Du kan ju faktiskt när som helst sätta dig i bilen och åka ner och hälsa på...
Han verkar ha det superduper bra..Pratade med Kickan i går och han verkar leva livet...här nere :)

Var in på noll 54 i går och köpte en fin krona med murgröna i som jag har ute på bordet..jätte fin..
Tack så mycket än en gång för presentkortet, det hade Ni inte behövt. Vi tycker det är roligt att Ni kommer ändå... :)

Eva Karin har en blogg oxå...
www.noll54interior.blogspot.com
Kolla in den hon lägger ut jätefina saker fån butiken där....

Oxå tycker jag du skall börja blogga lite inredning oxå...

Puss och Kram

Linda

2008-05-07 @ 13:02:18
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0