Tiden som gått!


Nu var det länge sen jag bloggade, har inte haft nån lust!
Men nu ligger jag i sängen och väntar på att Peter som komma och lägga sig han också så då kände jag att jag hade lite tid över att blogga. Är så himla tråkigt att somna själv. Vet inte hur jag klarde mej när jag var själv, jag var inte ett dugg mörkrädd heller! Men skulle Peter vara borta en kväll nu skulle jag inte kunna sova för jag skulle vara så rädd, konstigt!!

Veckan som gått har varit bra! Idag jobbade både Peter och jag kväll så Bettan och Åke hämtade Tova på dagis och nattade henne. Jobbade kväll igår också så då gjort mamma och pappa det. Dom var även då upp på sjukhuset och hälsade på Elsa. Hon har legat där i två dagar från tisdag till idag torsdag. Har haft flera infektioner och vart sämre men nu är hon bra. dom misstänkte Diabetes men det var som tur var inte det!!

Idag började jag och gräva in den det hemska rabatten längs med altanen, tänkte sätta nåt fint där. Men fasen vad jobbigt det var Peter och jag var fullt ut ovänner. Jag hatar sånt där och fixa i trädgården och då blir jag arg och så fick han ta en massa skit. Förlåt!!
Men det kommer bli jättefint när det blir klart. Ska fortsätta imorgon både Peter och jag är lediga imorgon så då ska vi ha en ute dag har vi sagt. Hoppas vi får mycket gjort!!

Nej måste han komma och lägga sig för jag är jättetrött!!
Godnatt!


Några bilder från helgen!
image95

image96

image97

image98

image99



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0