Torsdag!



Nu ligger jag på soffan hos John och Linda och har det allmänt skönt!!
Idag har vi mest åkt runt och kollat lite, var in till stan en sväng och fikade på Waynes, gott! Var även ut på Bergvik det är som ett Birsta. =) Köpte ett par hel vita Converse, jättefina men jag vet inte om jag ska behålla dom.. Får se! Köpte även en jättefin klännig åt Tova på Pop. Köpte även en kanin åt henne inne i stan på en jättebra inredningsbutik.

Imorgon ska vi in till stan. Peter ska tattuera sig kl 12 i stan. Kl 9 har Veromoda nån typ av rea så vi ska dit också, men vi lär väl åka hem efter det och tillbaka till stan senare!!

Har tänkt på Zero hela dan, saknar han. men det känns ändå bra. Peter har pratat med Mariette idag och det går jättebra han sov hela natten och har inte gnällt engång.Han ska ringa nu igen och fråga hur det gickpå mötet med hunstassen, föreningen!

Nu ska jag ta och hjälpa till med maten. Linda håller på att laga Thaimat.
Ikväll ska vi bara mysa och äta godis och spela BUZZ! och sjunga SINGSTAR! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0