torsdag!


Jag är helt slut nu, det var varit en jobbig dag!  Både för mej och för Tovisen såklart. Hon har varit riktigt dålig. Det började med att när jag hämtat henne från dagis så somnade juh hon sedan när hon vaknade kräktes hon men hon var ändå rätt pigg, vi gick ut och cyklade men sedan ville hon in. Hon har hållt på att kräkts hela dagen. Lite besvärklig när det liksom bara kommer. Blir mycket torka och tvätta. Har tvättar 5 maskiner idag, skönt med bra väder så jag har kunnat hänga tvätten ute. Men hon har varit jätteduktig att försöka kräkas i hinken.

Det är när barnen är sjuka man inser hur rädd man är om sina barn.  Tycker så synd om gumman när hon kräkts hon grinar och tycker det är jättejobbigt det vet jag ju själv att det är verkligen inte kul!!
Nu ligger hon och sover men har vaknat två gånger och kräkits. Hoppas nu att det blir lungt inatt. Hon behöver sova så hon blir frisk. Hoppas hon är lite piggare imorgon.

Nu te-dax. Peter kom precis hem från en prommis i skogen med Tomas.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0