Lördag 8/11


Dagen började med att Tova satt i sängen och ropade vaka!! macka!!
Då var det bara att kliva upp och sätt på tvn och bre en macka. Sedan tillbaka i sängen en stund innan jobbat. Jag jobbade 8-16. Gick rätt ok att jobba rätt så lungt!
Peter och Tova var och fixade lite med ved och hanldade till middagen!

När jag kom hem hade redan Stefan kommit, Tova var i sitt esse sprang runt som en galning. =) Satt och kollade på tv med Stefan hon gillar verkligen honom. Hon pratar ofta om han. "Pefan" som hon säger!! Tova älskar när vi har främmande!
Sedan vid 18-tiden kom Marie och John och Linda. Vi grejjade med maten och snackade. Roligt att träffas! Blir för sällan om jag får tycka, lite svårt när dom bor så långt bort!!
Vid halv åtta var maten klar, Romtoast till förrätt och kött och potatisgratäng med en massa gott sedan. Vitlöksmör, det bästa gjort av Peter!!! =)
Dom var kvar till runt halv två tiden. DÅ kom en taxi. Vart rätt lungt satt och pratade och lyssnade på Hassan! Jag som säger att jag inte gillar det, har ändrat mej..! Superkul!!

Bilder från då!!





Peter och John.


Linda och jag!


Söta Pefan!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0