lördag!!

Vilken skit väder! Snöblandat regn och hur blött som helst! jobbigt!
Nu vill vi ju ha vinter, kallt och mycket snö! Peter tjatar om snö och grader hela tiden, jag blir tokig!!

Imorse vaknade vi vid kvart i åtta, skönt!! Då ville Tova kolla på tv och peter och jag låg kvar och myst till nio tror jag hon var.
Tova sprang mellan oss och tv. Myste en liten stund sen tv och stund och så sprang hon! =) Vid nio klev vi upp och fixade frukost. Vid elva åkte vi till Birsta och kollade lite. Det var 30% på allt på Reginalds så vi var dit en sväng. Köpte ljuskoppar till takkranser jag ska fixa, bilder kommer!! Sen vart det lite servetter och annat smått! var och hanlade på Maxi också. Vart även en liten sväng in på Boom, där vart det små porslins hjärtan och en Snöbärskvist till kransen.
VI hade med oss släpvagnen så vi hämtade mamma och pappas soffa dom köpt. Fin!!

        

Vid halv tre åkte vi hem. Åkte direkt till m & p och satte ihop soffan det var riktigt bra. Hade köpte med oss fika så vi drack kaffe och åt  gott.

Nu ska ni se Tova!

Hon sitter klistrat framför tvn i pyamas och väntar på Madagaskar som börjar nu på 5:an. Hon har väntar hela dan.  Sista timmen nu har hon tjajat:  När börjar det? Ska vi se nu??
Nej, vad synd hör nu att det är den engelska versionen, synd!! Men tova verkar inte bry sej. =)
 
Medans hon ser på den ska Peter coh jag äta. Peter har gjort nåt kött och potatisgratäng. Och vitlöksmör som jag fått dille på nu. Synd bara att jag får så ont i magen!! =)

Nej, nu ska jag gå och göra Peter sällskap i köket.
Jag dricker vin! Det händer typ aldrig tänkte jag skulle lära mej att tycka om det. Det går faktiskt bättre och bättre

Go kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0