Sköna Lördag




Nu på morgonen har Tova och jag haft det jättemysigt. Peter jobbar till 12 idag.
Vi har sett på tv det är så skönt att kliva upp och sätta sej framför tv och bara slappa och vakna till.
Sedan har vi eldat till slut fick vi till en brasa det är inte lätt...
Nu sitter hon och äter ägg. hon SKA skala själv och ha Kaviar. Tror det blir en tvätt till efter det här. =)

Igår när jag kom hem hade Peter fixat kyckliggryta och ris. jättegott!!
Och så stod det en blombukett på bordet. Senare tog han fram nötter och julmust som han köpt då var kvällen fulländat. =) att så lite kan göra så mycket!! Jag som hade haft en riktigt sopdag det gick hur drögt som helst att jobba och allt var dåligt. Då var det skönt att komma hem. Vi kollade bara på tv och myste. Tova var uppe lite längre till åtta höll hon ut.
Vi fick också lite besök igår kväll. Tea, Ellen och Elsa! Elsa är så sjukt lik cicci!!!


Bus eller Godis???


Nu ska Tova och jag göra ett ryck och göra oss klar, vi ska åka in på stan en sväng.
SKa samtidigt springa in på jobbet och hälsa på!!

Ha en bra dag!
Kram!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0