Sköna Söndag!


Jag älskar sånna här dagar!! Då solen skiner, Tova är på topphumör och vi är lediga.

Idag har vi inte gjort nåt speciellt!
Började  dagen som vanligt med lite tv tittande och sedan frukost.

Tova framför tv i morse. ( fotöljen är inte så skitig som det ser ut! )

Hade tänkt att gå ner till kyrkogården och tända lite ljus men vi var kvar inne längre än tänkt så det vart bara en prommis här på Forsa. Bra att vi var kvar inne längre då han jag städa riktigt. Vart till och med torkning av golvet. =)

Vid halv tolv gick vi ut! Äntligen sa Tova =)
Först gick vi till Stefan och Marie. Peter hjälpte Stefan med att fixa nåt på hans skoter. Vart lite surr sedan gick vi vidare. Gick upp i skogen mot min vilja jag vill hellre runt på området och kolla på alls hus. Men det var riktigt skönt uppe i skogen. Tova somnade på prommisen så när vi kom hem gick Peter och jag in och slappade framför tvn.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0