Tisdag!


Tovas nya bästis, Grodis!!

Idag så har både Peter och jag jobbat kväll. Till 20!
Så Bettan och Åke hämtade Tovisen på dagis och åkte hem hit sen och lagade mat och la henne. Det hade gått jättebra, roligt för Tova att få vara med dom själv här hemma. Hon vill ju visa allt hon har.
Idag innan jobbet åkte Peter och jag ut till Birsta en sväng. Vi skulle köpa present till Per som fyller år på söndag. Vi var runt på alla affärer tror jag kunde tänka sej sälja en smidesvedkorg som han ville ha. Vi köpte en till slut på Silvan. Jag gillade den inte alls men han ville ju ha en sån så dår får han det! Han ska få en grovis också, dom har ju precis installerat en kamin.
Sen hann vi en sväng på Rusta också. Där köpte jag en snögubbe som man ska ha i fönstret til Tova, hon kommer att  tokgilla den tror jag. Har gömt den så vi tar fram den när vi ska fixa adventsfint!! 
Köpte också en julklappp till henne en Nicke Nyfiken matta som han kan trampa på så spelar den och låter massa djurläten.
Svårt det där med julklappar vet inte riktigt vad man ska hitta på, jag tycker det är jättesvårt til Tova. Det ända mera vi vet som vi ska köpa är pärlor och pärlplattor på Panduro det är sånna som är lite större så det blir lättare för henne. Sedan ska hon får en docksäng. Och en låtsashund som kan skälla.
Till Tovas alla kusiner tänkte vi köpa kläder, som är ju lite större och leksaker han dom så det räcker och så köper alla andra det.



Nu är det snart sängen, jag längtar! Men först lite kvälls te! =)
Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda Sedin

Åh vilken söt liten groda, roligt med en ljud matta med djur läten... ja julklapparna är svåra. Men vad duktig du är som börjat lite smått. Själv har jag inte handlat något med det blir väl som vanligt i sista stund. Har mest köpte födelsedagspresenter ett tag nu. Verkar som om alla skall fylla nu på senhösten. Och jenny fyller på fredag. Så det blir en hel del springa i affärer. Maya fyllde förra helgen så då var det även då 25 års kalas. Och Filip Har fyllt år och Lisa har fyllt år och ja alla fyller år och nu näst Peter.... Skall bli roligt att komma upp igen!! Alltid lika kul i Sundsvall. Vi måste planera nyår oxå..riktigt mys pysa... god mat och gott sällskap!!!!



Själv sitter jag nu hemma helt slut väntar på att oskyldigt dömt med persbrant skall börja. Har varit i Årjäng i dag...och sedan åkt hem och skrivit artiklar..lite trötter nu...



Kram kram



Hälsa TOVA OCH PETER

2008-11-19 @ 20:25:26
URL: http://MEANDMYHOME.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0