Förra helgen!


Länge sedan jag bloggade nu, har liksom inte haft tillfälle.
Ganska konstigt när jag inte gör nåt speciellt på dagarana förutom att jobba. När man kommer hem så blir det lungt och sedan mys framför tvn.

Veckan som gott har varit så där lagomt bra.
Var ledig i måndags och tisdags, på måndagen låg jag i soffan hela dan var sjuk jätteförkyld och kändes som jag hade feber. På tisdagen var jag, Cicci och mamma för till mormor och sedan på Birsta. Mormor ligger på sjukhuset nu, hon har fått en stark infektion men hon är redan bättre. När vi var där var hon jättegullig hon är lite snurrig hon pratade om att hon var utomlands och stället hon var på ägdes av ett gammalt danspar. Hans och Anna hette dom. =)

Förra helgen var jättemysig vi var ledig både Peter och jag.
På lördagen var vi först bara hemma och myste inne då det spöregnade men sedan vart det bättre väder så vi gick bort till mamma och pappa. Mamma, jag Peter och Tova åkte på Ikea, mamma skulle handla. Hon köpte ny säng och byrå och en massa köksskåp. Sedan var vi kvar hos mamma och pappa en stund sen gick Tova och jag hem. Vi gick och la oss direkt och sov jag mådde inte alls bra. Vid tio kom Peter hem men jag orkade inte kliva upp.

På söndagen var Stefan här och hjäpte Peter med vindskivorna på taken. Tack stefan förall hjälp!!!
Sedan var vi till mamma och pappa en sväng sedan åkte vi till bettan och Åke och fick middag..







Stefan och Peter
Stefan och Peter


Theo och Tova


Köket! Gulligt!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0