Måndag!




Idag är Tova världens snällaste tjej, hon äter mängder med pepparkakor! =)

Tova är annars hängig idag så jag är hemma med henne, det går faktiskt rätt bra. Hon är lugnt!! =) Annars är ju inte min favorit att vara hemma med Vård av barn. Hoppas jag kan jobba imorgon, hon är piggare nu, har varit dålig i helgen!
Men idag har vi faktiskt myst mycket framför tv´n, vi har sett Vi på Saltkråkan och är inne på Ice Age nu för
andra gången. =)
Vad gjorde man förr utav tv?? Tv´n är en riktigt räddare, Tova gillar verkligen den vilket vid många tillfällen är bra! =)

Skönt att solen skiner idag, det har ju varit världens oväder med regn och blåst nu i några dagar. Men det blåser fortfarande mycket. Vi blåser nog omkull om vi försöker gå ut så vi håller oss inne idag.
Peter jobbar kväll idag så det är lite trist, jag skulle också ha jobbat kväll och mamma o pappa skulle ha hämtat Tova på dagis!!

Nu ska jag gå och mysa med Tova!
Ha en bra dag!
Kramis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0