Onsdag.


Ikväll kom första snön! =) Tova var överlycklig när vi kollade ut genom fönstret när vi skulle gå och lägga oss.
Vaknade nu för en stund sedan när Peter kom hem efter jobbet. Så himla jobbigt att råka somna när man lägger henne, jag som ville se Bonde söker fru!!!
Vart glad ialla fallnär jag gick upp han hade köpt Pepsi och Sour Cream nötter så nu luktar man väl snart bajs ur munnen som man gör efter man ätot sånna. Peter påstår det alla fall.!! Då behöver jag inte skylla på huvudvärk när jag går och lägger mej jag skippar bara och borta tänderna! haha!

Idag skulle Tova och jag egentligen ha åkt n till Polarn & Pyret och knäppt kort på henne men när jag kom och hämtade henne på dagis var hon helt rödflammig i hela ansikten så det vart inget!!
Hon är jätteförkyld och hostig så vi får ta det en annan gång, synd bara då jag hade sett framemot detta.

                               
                        Syns lite dåligt men hon ser riktigt sjuk ut idag!


I helgen som var var vi ut på lördag! Superkul! Det måste vi gör om, eller hur?
Först var vi på Hockey Timrå -Djurgården vi åt där också, kängeru. Det var hur gott som hellst. Och Timrå vann så det var bra! Sedan åkte vi hockeybussen in till stan och gick till Stefan och Lina och fortsatte där. Vid halv tolv tiden gick vi till Aveny, och där var vi inte ensam. Det var hur mycket folk som helst fick börja med att stå i kö i över 30 minuter, drygt! Väl inne så var det första kö till garderoben sen kö till baren. vi var kvar där till runt halv två då gick vi till Kebab Ciyt och å´t Kebeb vilket jag hade sett framemot hela dan! =)
Jo, på Aveny så spelade Rednex även om det kanske inte är min a idoler så tordde man ju att det skulle bil lite bra och kul men dom var helt värdelösa! Synd!!

Nu ska jag dricka te och håller på att frysa ihjäl. Hoppas jag inte blir sjuk känns lite så. Har väl kanske fått nåt från dagis där är alla sjuka nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0