Tisdag!


Fasen vad trist att det är så mörkt på kvällarna nu!! Älskar sommaren med alla härliga sommarkvällar. Alla går som i ide när det bli mörk man ser knappt en mäniska när man är ute och går!

Idag jobbade jag till 16.15, då åkte mamma och jag upp till mormor och hälsade på.
Hon är bättre, hon ligger på avd 1 jättefint är det, nyrenoverat!!
När vi kom hem hade Peter fixat mat världens godaste köttfärssås så mamma vart också bjuden på mat. Efter maten satt vi och fikade framför tvn Tova ville att vi skulle kolla på Emil med henne. Hon har dissar Emil nu ett tag men nu vill hon se bara honom igen! =)
Sedan hade vi lite dans Peter spelade musik på datorn och mamma och Tova dansade lite, mest mamma!!
När mamma gått hade vi mera dans till Rednex Tova höll på skratta ihjäl sig när Peter dansade han såg rätt roligt ut..Vi lekte även dagis med alla dockorna.

                                  

                               Tova vart galen!!       Tova försökte vara arg!     Peter roade sig med datorn!

Nu kom jag precis hem från mamma och pappa gick dit så mamma fick klippa mej. Det vart ialla fall bättre än det var. På Torsdag ska Cicci hjälpa mej och färga och slinga håret. Det kan ju verkligen inte bli sämre nu är jag riktigt hemsk i håret. Vi ska ju ut på lördag och då vill jag ju se vettig ut. På fredag är jag ledig så jag tänkte gå på stan och kolla om jag hittar nåt att ha på mej! Spännade.

Nu ska jag vara lite trevlig med Peter ska fixa lite te ärsugen på det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0