Torsdag!



Nu är jag ledig tom tisdag, så himla skönt!!
Imorgon ska jag för till mvc och ta ett prov och sedan ska Peter och jag till Birsta och in till mormor och hälsa på. Tova ska få gå en sväng på dagis. Resten av helgen ör helt oplanerad. Skönt att bara vara ledig.

Idag jobbade jag till 17 då åkte jag och hämtade pappa på jobbet. Mamma hämtade Tova på dagis, så när pappa och jag kom hem hit så hade hon fixat mat. Snällt!! Efter maten gick vi ner till mamma och pappa dom skulle ju grejja där. Mamma tapetserade och pappa la golv i ena sovrummet. Cicci och Tomas och flickorna kom förbi och tittade, Tova vart superglad och sprang runt. Vid halv åtta gick vi hem och Tova fick gå och sova. Så nu sitter jag och bara slökollar på tv och väntar på att Peter ska komma hem.

Det får bli allt för nu!!
Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0