stackars mej!!


Sitter här framför datorn och mår pyton!
Igår kväll när vi skulle åka ner till mamma och pappa i Armis och fira mamma kände jag  mej jättekostigt i magen hade jätteont, när vi kom fram var jag tvungen att gå och lägga mej. Sedan låg jag där nästan hela kvällen. Fick i mej lite mat  men sen var det kört! Jag har aldrig haft så ont i magen förutom när Tova föddes. Det kändes som riktiga värkar som alrid tog slut. Hade så ont så jag kunde inte ligga still i sängen. Kräktes av smärtan..

Trodde inte jag skulle kunna ta mej hem men det gick bra, jag fick köra för Peter hade tagit nån öl. när jag kom hem var det Toan och sedan sängen. Natten har varit jättejobbig men nu känns det ialla fall bättre har ont men inte som igår. Vart orologt men jag tänkta att jag väntar tills idag och kolla om jag kankse skulle vara tvungen att åka på sjukhuset men det är ju bättre så det är skönt.

Peter och Tova har åkt till Hemmanet och kollat på när Jocke spelar fotboll!
Ska försöka äta nåt nu det ändra jag är sugen på är nötter, ska dricka te!!

Bilder från igår!

Mamma får paket!
Mamma får paket och kram =)

Elsa och Ellen
Söta Elsa och Ellen!

Jacob och Hannes
Gulliga Jacob och Hannes!


Världens bästa syster!! Ser lite konstig ut på korten men ändå världens bästa!!


Den ända som ville vara med på kort var Hannes!!


Peter!


Ellen och Tomas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0