Annandag Påsk!


Busiga Etser!!


Idag har Tova och jag varit med mamma och pappa.
Peter jobbade 11-18. Så vi hann men lite morgonmys innan han var tvungen att åka och jobba. Min morgon började att jag blev väckt av Ebba. Hon satt och gnällde brevid min säng. Vi är hundvakt åt Ebba och Ester den hära veckan då Cicci och Tomas är i fjällen. Lyckostar!! Så då var det bara att kliva upp och klä på sig och ta en prommis med dom. När jag kom tillbaka sov både Peter och Tova så jag kröp ner och somnade om tills kl 8 då Tova kom och väckte oss. Hon har blivit så duktigt att sova ut nu!! Skönt!!

Vid tolv då Tova och jag städat och ätit lunch gick vi ner till mamma och pappa som kommit hem från Armis.
Vi åkte efter en stund ut på Birsta, pappa skulle på Biltema. Det vart också en sväng in på Boom. Vart lite shopping!! =)

                                          

När vi kom hem igen var Tova ute och grejjade med pappa så jag passade på att vila en stund på soffan, sånt är så otroligt skönt att få en lite stund mitt på dagen att vara själv och vila!!
Sedan kom min farfar och Catharina förbi och fikade lite. Catharina hade med sig supergod sockerkaka. Roligt att träffa dom, var länge sedan.

Ikväll åkte vi till Anna och Per och fikade lite. Tova blev lika glad som vanligt över att få åka dit. Hon var så söt när jag sa att vi skulle åkte dit.. " Bara jag? Jag vill vara där själv" Hon vill inte att vi ska vara där, bara hon!! =)

Nu ska jag göra Peter sällskap fram för tv det är Van Veeteren!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!



Åh vilka fina texter du inhandlat på boom :)

Åh lilla Zero, jätte fin på bilden :)

Synes snart!!



Puss och kram

2009-04-13 @ 21:29:19
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0