Måndag!



Måndagen började med ilfart-morgon för Tova och mej.
Jag börjde kl 7,45 så jag klev upp före och duschade innan jag väckte Tova. Då var jag klar så då var det bara och klä på henne och sätta upp håret och sedan in i bilen till dagis. Tova gillar att få vara på dagis så hon gick glatt in och kramade mej och vinkade glatt. Då känns det rätt okej att åka till jobbet.
Jag slutade 15.45 gick lite tidigare då jag längtade hem till Peter och Tova och så var det så fint väder. Stålande sol!!
På vägen hem åkte jag in på skoaffären i Bommen och köpte att par nya skor till gumman. Ett par rejäla skor som hon kan ha på dagis så slipper hon ha gummistövlar hela tiden. Vill ju inte skicka men hennes ny adidas skor så blir dom fula och hon blir blöt på engång!!
Efter maten gick vi ut på en prommis gick ner till mjösund och gick en sväng där och sedan hem.



Vid halv åtta gick Tova och lade sig och vi slappade framför tv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0