Onsdag!




Sötnos!

Idag vaknade Tova och jag kl 07.07 och jag började kl 7.45, måste jag säga att det vart stressigt??!! =)
Men eftersom Tova är världens snällaste tjej så var det inga problem, hon skyndade sig hon med och var jätteduktig och gjorde som jag sa. Kl 07.51 var jag på jobbet det tycker jag var bra gjort av mej!!

Jag skulle egentligen ha slutat kl 16.30 men jag flexade och gick 14.30. Var du trött och kände mej inte pigg, det gör jag inte än har superont i halsen och känns som jag har feber.. Flyser och svettas!!
Vid halv fyra hämtade vi Tova då åkte vi ner på Mias och fikade lite, mamma följde också med.

    

Efter det åkte vi ner till Micke och Line. Vi hade lovat att vara med pojkarna medans dom var på möte för trailen.
Peter och Tova åkte hem vid sju tiden då hon skulle sova. Jag stannade kvar, gick och la grabbarna och då kom Micke och Line hem. Dom vart klar tidigare, jag hade räknat med att vara där till runt tio.
Så  jag åkte hem till Peter som nu sitter och kollar på Jönsson ligan och äter popcorn.
Efter maten gick vi ut och lekte och cycklade.


Jacob och Peter! =)


Hannes.


Fin utsikt!


Jacob är superduktig!


Havet!


Saga, ville inte alls bli fotad ville bara mysa!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej! Nej tyvärr det var den vackraste bilden jag hade..hehehe haha. Nej du är så söt och vacker på alla bilder :) Skall snart åka och kolla på barnvagnar igen! Skall bli spännande....

Väntar även på att John skall komma hem med en sallad från Salu hallen :) och nu tycks de bytt tillbaka till den gamla kycklingen igen, små bitar..gott..år sallad även igår. Puss och kram

Linda

2009-05-06 @ 13:49:52
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0